Adgang til Infomedia-artikler og anmeldelser i aviser 1998ff. via netpunkt.dk.
Adgangen forudsætter, at biblioteket har tegnet grundlicens på Infomedia med publikumsadgang. DDF tegner denne grundlicens med Infomedia på vegne af folkebibliotekerne.
Pris og leveringsbetingelser
Folkebiblioteker
Indbyggertal | Pris i 2021 pr. indbygger ex moms |
0-74.999 | 0,22 kr. |
75.000-149.999 | 0,21 kr. |
150.000-249.999 | 0,20 kr. |
250.000-399.999 | 0,19 kr. |
400.000- | 0,19 kr. |
Opsigelse af abonnementet skal ske skriftligt pr. brev eller på mail dbc@dbc.dk. Manglende betaling accepteres ikke som opsigelse. Hvor intet andet er aftalt, krediteres abonnementsprisen med fradrag af salgsprisen på allerede leverede og igangsatte leverancer i abonnementet. Der betales et gebyr på 10 % af den resterende abonnementsbetaling. Minimum 100 kr.
Forsknings- uddannelses- samt fag- & specialbiblioteker
STÅ-tal | Pris i 2021 ex moms |
-5.000 | 3.255 kr. |
5.001-10.000 | 3.955 kr. |
10.001-17.500 | 7.210 kr. |
17.501- | 9.855 kr. |
Fag- og specialbiblioteker | 3.255 kr. |
Opsigelse af abonnementet skal ske skriftligt pr. brev eller på mail dbc@dbc.dk. Manglende betaling accepteres ikke som opsigelse. Hvor intet andet er aftalt, krediteres abonnementsprisen med fradrag af salgsprisen på allerede leverede og igangsatte leverancer i abonnementet. Der betales et gebyr på 10 % af den resterende abonnementsbetaling. Minimum 100 kr.
Skole- og gymnasiebiblioteker
Bibliotekstype | Pris i 2021 ex moms |
Enkelt skolebibliotek eller gymnasiebibliotek | 470 kr. |
Alle skolebiblioteker i kommunen | 2.040 kr. |
Opsigelse af abonnementet skal ske skriftligt pr. brev eller på mail dbc@dbc.dk. Manglende betaling accepteres ikke som opsigelse. Hvor intet andet er aftalt, krediteres abonnementsprisen med fradrag af salgsprisen på allerede leverede og igangsatte leverancer i abonnementet. Der betales et gebyr på 10 % af den resterende abonnementsbetaling. Minimum 100 kr.
Kontakt og tegning af abonnement
For abonnementstegning eller yderligere information: kontakt kundeservice