Videre til indhold | Videre til menunavigation

Navigation

Søg
Du er her: Forside » Nyheder » IT-Supportmedarbejder med kendskab til Drupal
Personal tools

IT-Supportmedarbejder med kendskab til Drupal

Stillingsopslag 16.12 2913. Ansøgningsfrist: 15.01 2014

 

IT-Supportmedarbejder med kendskab til Drupal Vil du sammen med os andre være med til at løfte opgaven omkring drift og support af 70+ Drupal baserede cms løsninger, så er det lige dig vi leder efter.

Dine opgaver
Du bliver en del af det team, som skal varetage drift og support af mange næsten identiske Drupal-baserede sites på en open source platform. Samtidig med dette, indgår du i vores 1. linje-support på vores øvrige produktportefølje.



Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Håndtering af kundehenvendelser
  • Fejlsøgning og fejlretning
  • Applikationssupport og testning
  • Bidrage til opbygning af knowledge base
  • Hjælpe 2. linje med supportopgaver

Dine kvalifikationer

Du er en team-spiller, som trives med at løse varierende opgaver og som noget naturligt sætter kunden i fokus.

Du har formentlig flere års praktisk erfaring med support af Drupal-baserede applikationer.

Vi forventer, at du kan nikke genkendende til hovedparten af nedenstående udsagn:

  • Erfaring med opsætning og tilretning af Drupal
  • Erfaring omkring fejlfinding og vedligeholdelse af Drupal
  • Gerne kendskab til biblioteksdomænet
  • Erfaring med brugersupport
  • Gode kommunikationsevner

Som person er du:

  • Tillidsvækkende/udadvendt
  • En god portion humor & har et mix af sociale og personlige kompetencer, der fremmer en god stemning & et godt samarbejdsmiljø
  • I stand til at bevare overblikket, også i pressede situationer
  • Selvstyrende ift. at planlægge egen arbejdsdag

Vi tilbyder

Vi kan tilbyde en spændende arbejdsplads med nationale og internationale udfordringer. Rent organisatorisk vil du blive ansat i IT-Leverance (ITL), hvor vi bl.a. står for både 1. linie og 2. linie support, overvågning og drift af + 350 servere fordelt mellem Linux & Windows, hosting af bibliotekssystemer samt applikationsdriften og supporten af vore egenudviklede systemer. ITL består af 27 medarbejdere fordelt på 3 teams, og vi arbejder efter nogle overordnede principper baseret på både ITIL & SCRUM.

Ansættelsesforhold

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt (inkl. frokost). Vi har særdeles gode ansættelses- og arbejdsvilkår, f.eks. pensionsordning, gode uddannelsesmuligheder, fem ugers ferie og 5 feriefridage, kantineordning, motionsrum m.m. Ansættelsen vil ske i henhold til indgåede overenskomster på DBC.

Har du brug for flere oplysninger?

Kontakt Teamleder Birgitte Madsen, tlf. 44 86 76 73 eller mail bvm@dbc.dk eller personalekontoret@dbc.dk

Din ansøgning mærket ”IT Supportmedarbejder” skal sendes pr. mail til Personalekontoret senest d. 15. januar.

Ansættelsessamtaler finder sted umiddelbart herefter. Stillingen er til besættelse snarest muligt derefter.

Cookies om besøgsstatistik

DBC bruger open source-softwaren Matomo til at analysere brugen af www.dbc.dk, så vi kan forbedre sitet. Vi hoster selv løsningen og deler dermed ikke data med tredjepart.

Vi opsamler data om ip-adresse, browser, operativsystem, land, hvilket link, du eventuelt bruger for at komme til sitet, hvornår du besøger sitet, hvilke sider, du besøger, og i hvor lang tid, samt hvad du klikker på og eventuelt downloader. Data anonymiseres, før de gemmes.

Du kan til enhver tid trække dit tilsagn tilbage.