Videre til indhold | Videre til menunavigation

Personal tools

DBC’s årsberetning og sociale regnskab 2013

DBC nyhed 17. juni 2014.

Året 2013 har været en milepæl i DBC’s udvikling. Vi har migreret bibliotek.dk til en ny version i serviceorienteret arkitektur og open source, og Danbib er på vej i samme retning. Danskernes Digitale Bibliotek og det kommende fælles bibliotekssystem for skole- og folkebiblioteker skal basere sig på DBC’s nationale services.

Vores ansvarlighedspolitik har fokus på medarbejdertrivsel og samfundssind. Vi vil være en attraktiv arbejdsplads for nuværende og potentielle medarbejdere, og vores grundholdning er, at vi skal skabe værdi i et moderne videnssamfund for såvel den enkelte borger som for de institutioner, der benytter vores produkter.

DBC's årsberetning 2013 CSR Rapport 2013

DBC bruger open source-softwaren Matomo til at analysere brugen af www.dbc.dk, så vi kan forbedre sitet. Vi hoster selv løsningen og deler dermed ikke data med tredjepart.

Vi opsamler data om ip-adresse, browser, operativsystem, land, hvilket link, du eventuelt bruger for at komme til sitet, hvornår du besøger sitet, hvilke sider, du besøger, og i hvor lang tid, samt hvad du klikker på og eventuelt downloader. Data anonymiseres, før de gemmes.

Du kan til enhver tid trække dit tilsagn tilbage.