Videre til indhold | Videre til menunavigation

Navigation

Søg
Du er her: Forside » Kundeservice » Driftsarkiv
Personal tools

Driftsarkiv

Retur til kundeservice

15. maj 2019 Kl. 22:45

Der er i øjeblikket problemer med bestillinger på bibliotek.dk (LØST)

16. maj 2019 Kl. 9:10 - Problemet er nu løst  

16. maj 2019 Kl. 8:55

Bestillinger på bibliotek.dk fejler forsat. Vi arbejder på at få det løst hurtigst muligt.

Vi arbejder på sagen og håber at have det løst hurtigst muligt.

 

15. maj 2019 Kl. 13:45 

Der er i øjeblikket problemer med flere af vores produkter som bruger biblioteks.login fx. bibliotek.dk, læsekompasset osv. (LØST)

15. maj 2019 Kl. 14:50 . Problemet er løst 

 Vi arbejder på sagen og håber at have det løst hurtigst muligt.

 

15. maj 2019 Kl. 10:47 

Indlogning med NemID på Bibliotek.dk, DDB CMS mv. fejler pt. (LØST)

15. maj 2019 Kl. 11:20 :  Problemet er hermed løst.

 Vi arbejder på sagen og håber at have det løst hurtigst muligt.

 

14. maj 2019 - kl. 12:44

Der er i øjeblikket problemer med bibliotek.dk (LØST) (DBC)

kl. 13.00 - Problemet er løst.

Vi arbejder på at få det løst hurtigst muligt.  

 

10. maj 2019 - kl. 15:21

Ustabil drift på Biblo.dk (DBC)

Ustabil drift på Biblo.dk

Der er i øjeblikket fortsat ustabil drift på Biblo.dk - Vi arbejder på at få det løst hurtigst muligt.

10. maj 2019 - kl. 11:47

Ustabil drift på Biblo.dk (DBC)

Der er i øjeblikket ustabil drift på Biblo.dk - Vi arbejder på at få det løst hurtigst muligt. 

 

9. april 2019 - kl. 14:34

Der er i øjeblikket problemer med visning af poster i bibliotek.dk, biblo, og læsekompas.dk (LØST) (DBC)

Kl. 14.40 - Problemet er løst.

Der er i øjeblikket problemer med visning af poster i bibliotek.dk, biblo, og læsekompas.dk - Vi arbejder på at få det løst hurtigst muligt.

 

8. april 2019 - kl. 11:27

Lange svartider på DDB CMS’er (LØST) (DBC)

9. april 10.10 - Svartiderne på DDB CMS er tilbage til normalen. Problemet skyldtes en fejl i forbindelse med høst til Netarkivet.dk.

Kl. 15.35 - Vi fejlsøger fortsat med henblik på at fastslå, om problemet ligger i de bagvedliggende systemer eller er relateret til seneste opgradering af DDB CMS. Ny status følger senest tirsdag kl. 10.

Kl. 12.45 - Vi arbejder fortsat på at løse problemet med lange svartider på DDB CMS´erne

Kl. 11.27 - Der er i øjeblikket langesvartider på DDB CMS´erne - vi arbejder på at få det løst hurtigst muligt.

 

25. marts 2019 - kl. 10:25

Sikkerhedsopdatering torsdag den 28. marts kl. 6 (DBC)

Torsdag den 28. marts gennemfører vi en sikkerhedsopdatering fra klokken 6.

Opdateringen påvirker de fleste af vores produkter og services, som vil være ustabile mellem kl. 6 og 8.

 

21. marts 2019 - kl. 14:52

Der er i øjeblikket ikke adgang til BOB. (Løst) (DBC)

Er nu løst.

Vi arbejder på at få det løst hurtigst muligt.

 

21. marts 2019 -  kl. 14:35

Problemer med login til bibliotek.dk (Løst) (DBC)

Problemet er nu løst.

Man kan søge og bestille i bibliotek.dk, men ikke logge ind med Bibliotekslogin.

Det er muligt med email og password.

Vi arbejder på at få det løst hurtigst muligt.

 

13. marts 2019 - kl.  09:21

Man kan pt ikke bestille via Netpunkt og BOB basen (LØST). (DBC)

Kl. 10:00 - Problemet er nu løst, Netpunkt er oppe igen. VIGTIGT - log ud af Netpunkt og log derefter ind igen for at det virker.

Kl. 9:55 - Vi lukker netpunkt og BOB kortvarigt fra ca. kl. 10 for at fejlrette.

Vi arbejder på at få løst problemet hurtigst muligt.

 

7. marts 2019 - kl. 08:47

Bestilling via Netpunkt, BOB basen og Bibliotek.dk fejler i øjeblikket. (Løst) (DBC)

Kl. 09.15 - Problemet er nu løst.

Vi arbejder på at få løst problemet hurtigst muligt.

 

28. februar, 2019 - kl. 12:58

Fejl ved visning af lokaliseringer i netpunkt (LØST) (DBC)

Kl. 13:40 - Problemet er løst. 

Der er i øjeblikket ustabil visning af lokaliseringer i netpunkt. Vi er i fuld gang med at løse problemet. 

 

19. februar 2019 - kl. 14:14

Problemer med IP adgang til Faktalink og Forfatterweb, til brug på stedet. (DBC)

21. februar kl. 10.00 Problemet er nu løst.

Vi har i øjeblikket problemer med bibliotekernes IP adgang til Faktalink og Forfatterweb, til brug på stedet.

Det betyder at brugere og personale på biblioteket bliver nødt til at anvende et personligt login/password for at få adgang.

Vi arbejder på at løse problemet og beklager ulejligheden.

 

7. februar 2019 - kl. 12:28

Søgning i netpunkt virker, men BOB kan give fejlmeddelelse (LØST) (DBC)

Kl. 13:35 - Der er igen normal drift.

Kl. 12:55 - Man kan igen søge i netpunkt, men i BOB kan denne fejlbesked optræde "No bibliographic data found" - vi regner med at de bibliografiske data er tilbage i løbet af eftermiddagen.